ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 ویروس موجود در این بیماریدر برابر دو داروی ضد ویروسِ آمانتادین و ریمانتادین مقاوم بوده اما در برابر تامی فلو آسیب پذیر است. این دارو محصول شرکت بیوتکنولوژیِ گیلعاد ساینسِ آمریکاست که پس از شیوع این بیماری، ارزش سهام آن در بازار بورس نیویورک به شدت افزایش یافت. گیلعاد یک نام عِبری است. صنعت داروسازی یكی از انحصارات صهیونیزم است. لازم به ذکر است که دونالد رامسفلد، وزیر دفاع وقت آمریکا در زمان حمله به عراق، یکی از سهامداران و عضو هیأت مدیرۀ شرکت مذکور است(2). نام این شرکت پیش از این نیز در مورد آنفلوانزای مرغی بر زبان افتاد. روزنامۀ تخصصیِ یان برگرمایستر در اتریش نیز با ارائۀ اسنادی، گروهی از اعضای لابی صهیونیستی حاکم بر بزرگترین بانکهای جهانی از جمله دیوید روچیلد، دیوید راکفلر و جورج سوروس را به انتشار ویروس خطرناک آنفلوانزای خوکی در جهان به منظور سودجویی از طریق عرضۀ مرحله ایِ واکسن آن متهم کرد. پیش از این نیز شکایتی علیه شرکتهای باکستر، آفرگرین هیلز و تکنولوژی که مسئول تولید واکسن ضد آنفلوانزای مرغی و متهم درجۀ اول گسترش وبای جهانی بودند تنظیم شده بود. این روزنامه متهمان این پرونده را گروه «تروریسم بیولوژیکی» خواند که با تولید ویروسهای خطرناک و انتشار آن در جهان اقدام به کسب درآمدهای هنگفت می کنند. به نوشتۀ این روزنامه، پادزهرها و واکسنهایی که این شرکتهای صهیونیستی تولید می کنند بهانه ای برای انتشار هر چه بیشترِ بیماریهای ناشناخته و ویروسهایی است که با صرف هزینه های سنگین در آزمایشگاههای ایشان در آمریکا تولید می شود. رئیس کمیته پژوهشهای ژئوپلتیک روسیه نیز اعلام کرد که ویروس آنفلوانزای خوکی با هدف کنترل جمعیت جهان و به صورت آزمایشگاهی در آمریکا تولید شده است. لازم به ذکر است که برخی از این ویروسها به سبب عدم مهار به موقع، در طول زمان جهش یافته و از کنترل سازندگانش خارج می گردد.

 

 

در 26 اکتبر 1986، نشریه ساندى اکسپرس مقاله‏اى با عنوان «ویروس ایدز در آزمایشگاه‏هاى پنهانى تولید شده است» چاپ نمود كه در آن، دکتر جان سیل(پزشک برجسته و سرشناس) و پروفسور یاکوب سیگال(مدیر بازنشسته مؤسسه زیست‏شناسى دانشگاه برلین) استدلال نمودند که ویروس ایدز باید ویروسى آزمایشگاهی باشد. همچنین دکتر «آلن کانت ول» در دو کتاب مستدل و علمى خود با عناوین «ایدز و پزشکان مرگ»(1988) و «خون عجیب»(1993) به شرح جزئیات این نظریه پرداخت. ضمناً بر اساس برخی اسناد موجود درکتابخانه سناى آمریکا، وزارت دفاع این كشور با دریافت بودجه ده میلیون دلار در ژوئیه 1969 مأموریت یافت تا عامل زیستی ـ ترکیبى‏اى تولید نماید که قادر باشد سیستم ایمنى بدن انسان را مختل كرده و یا از بین ببرد. شایان ذكر است كه به رغم اختلاف نظر در منشأ پیدایش ویروس بیماری ایدز،كارشناسان شیوع آن را در سراسر جهان محصول برنامه‏هاى واکسیناسیون عمومى مى‏دانند. سال‏ها پیش از ظهور ایدز در آفریقا، پنج تا هفت میلیون نفر از ساکنان آفریقاى مرکزى یعنى خاستگاه ایدز، توسط سازمان بهداشت جهانى واكسینه شده بودند. بر اساس آمار رسمی در حدود 90 درصد قربانیان ایدز از کشورهای جهان سوم هستند.لازم به ذكر است كه اخیراً در طی یك پژوهش، با اجرای پنج جهش در ویروس آنفلوآنزای پرندگان نوع H5N1 فرمولی كشف شده كه قادر است در مدت زمانی كوتاه در میان میلیون‌ها نفر پخش شود. رون فوشیر، میكروب‌شناس مركز پزشكی «آراسموس» هلند كه رهبری تیم پژوهش را بر عهده دارد  اذعان نموده است كه این ویروس، یكی از خطرناكترین ویروس‌های ساخت دست انسان است. ادعا می شود كه این پژوهش بخشی از یك تلاش بین‌المللی برای درك بیشتر از ویروس H5N1 است.

  

فلش قرمز،تصویر بالا آمار صعودی مرگ و بروز اوتیسیزم

در كودكان را نشان می دهد.

 

 «در روزگاری نه چندان دور تجربه یكصد و بیست سال عمر برای عموم مردم عمری طبیعی و معمولی بود در حالی كه امروزه، در سراسر گیتی، مردان و زنان در پنجاه سالگی فرسودگی و پیری را تجربه می كنند. تباه شدن حرث و نسل، آلودگی آب و نان، تحمیل غذا و داروی رنگین امّا مسموم در كنار بسیاری از ترفندها، عمر عمومی ساكنان زمین را به 50% عمر طبیعی كاهش داده است... جنگ بیوتكنولوژیك تنها بخشی از پروژه كشتار خاموش است. بنا به نظر پرفسور فرانسیس بویل كه قانون سلاحهای بیوتكنولوژیك ضدّ تروریسم كنگره آمریكا را نوشته است، پنتاگون بخشی از دو دستور العمل استراتژی ملّی بوش در سال 2002 مبنی بر پیشبرد جنگ بیولوژیك و پیروزی در آن را دنبال می نماید. وی می نویسد: حكومت فدرال ایالات متحده آمریكا از سال 2001 تا 2004 در ارتباط با مطالعات و تحقیقات مربوط به جنگهای بیولوژیكی 5/14 میلیارد دلار هزینه نموده است. ریچار ابرایت، بیولوژیست دانشگاه راجرز می گوید در حال حاضر در آمریكا بیش از 300 مؤسسه علمی و حدود دوازده هزار واحد در حال ارتباط با جنگهای بیولوژیك فعالیت می كنند. طیّ بیست سال اخیر، توسط پژوهشگران كمپانیهای بزرگ چند ملیتی داروسازی، 30 نوع بیماری جدید از جمله ایدز و آنفولانزای خوكی خلق و به جان مردم جهان افكنده شده است. فروش دارو و عرضه واكسنهای به ظاهر بازدارنده و توزیع شده سالانه بیش از 500 میلیارد دلار به حساب تعداد محدودی كمپانی داروساز می ریزد. روزنامه ملی گارته تركیه از قول آقای راونی كیلده اعلام كرده كه آمریكا پیرو نشست بیلدربرگ در 15 می 2009 با طرح هنری كسینجر، تصمیم گرفته است بدون هزینه و حتی با كسب درآمد میلیاردها دلار یك سوم مردم جهان را نابود كند. وزیر بهداشت سابق فنلاند نیز گفت: ویروس آنفولانزا را مقامات آمریكایی سنتز كرده تا نیمی از مردم جهان را نابود كنند. آدریان گیبس، دانشمند ویروس شناس استرالیا نیز گفته كه این ویروس ماهیت ویروس طبیعی را ندارد و در آزمایشگاه‌های مخفی به آن دست یافته و عمداً آن را منتشر كرده‌اند؛ او این اطلاعات را در مجله تخصصی ویروس شناسی «ویرولوژی» نیز منتشر كرده است»-دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی.

 

 

 

از سال 2005 تا كنون بیش از یكصد دانشمند میكروبیولوژیست كه بر پروژه های تحقیقاتی دولتی مرتبط با تسلیحات بیولوژیكی كار می كرده اند، یا به قتل رسیده اند و یا در حوادث مشكوكی جان سپرده اند.

 ساندی تایمز مورخ۲۴ مه ۲۰۰۹ نوشت: «میلیاردرهایی از زمرۀ رده نخست ها، پنهانی گرد هم آمده اند تا دربارۀ چگونگی استفاده از ثروت خود در راستای کاهش جمعیت جهان و برچیدن موانع سیاسی و مذهبی که بر سر راه تغییرات مورد نظر آنها قرار دارد، به گفت وگو بنشینند... آنها به این نتیجه رسیده اند که باید به منظور کاهش رشد جمعیت که تهدیدی زیست محیطی، اجتماعی و صنعتی به حساب می آید، استراتژی مشترکی اتخاذ کنند». یهود تبلیغ دینی ندارند زیرا کسی را به آئین خویش نمی پذیرند و جمعیت ایشان نیز درصد قلیلی از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. از سوی دیگر آنها حاکمیت بر بشریت را حق خود می پندارند، بنابر این راهی جز کاستن از جمعیت غیر یهود ندارند و به راحتی دست به کشتار ایشان می زنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب: پروژه كشتار خاموش, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}